Misafir Kartları 41 adettir. 40 G o o o L kartları + 1 Joker kartı olmak üzere düzenlenmiştir ve oyun tahtasında bir taraf 20 ve diğer taraf 21 adet olacak şekilde ikiye bölünerek dağıtılır. Kartların arka tarafında ise yeşil renkte sağ tarafa doğru koşan bir futbolcu silüeti bulunmaktadır. Bu kartların arka yüzünde tek bir maç yapan oyuncunun resmi varken ön yüzünde ise 13 farklı renkten oluşan takımın G o o o L kartları vardır.
Maç esnasında M a ç kartlarından çıkabilecek G o o o L kartlarının farklı 13 rengi ise:
Kahverengi (4 adet), Kırmızı (4 adet), Mavi (4 adet), Umbra (4 adet), Gri (4 adet), Pembe (4 adet), Turkuaz (4 adet), Koyu Yeşil (4 adet), Siyah (4 adet), Sarı (2 adet), Beyaz (2 adet), Joker (Misafir için Kırmızı) (1 adet)
Maç esnasında iki tane yan yana açılabilecek olay kelimeleri de şunlardır:
H A K E M = H a k e m’in dikkatini çeken bir eylem olmuş.
K Ö Ş E = Oyuncularınızdan biri topu belirlenmesi gereken K ö ş e’ye şutlamış.
O F S A Y T = Oyuncularınızdan birinin O f s a y t’ta olduğunu belirtilir.
End Ser Vur = H a k e m’in, Endirekt Serbest Vuruş cezası verecek bir eylem olduğu belirtilir.
Dir Ser Vur = H a k e m’in, Direkt Serbest Vuruş cezası verecek bir eylem olduğu belirtilir.
VYH End Ser Vur = H a k e m’in, En direkt Serbest Vuruş cezası vermek istediği, ama emin olamadığını belirlemektedir. Bunun için de Video’ya bakarak ve Yardımcı Hakem’e danışarak belirleyecektir.
VYH Dir Ser Vur = H a k e m’in, Direkt Serbest Vuruş cezası vermek istediği ama emin olamadığını belirlemektedir. Bunun için de Video’ya bakarak ve Yardımcı Hakem’e danışarak belirleyecektir.
VYH O F S A Y T = H a k e m’in Oyuncunuzun O f s a y t’ta olduğunu düşünmesi ama emin olamadığını belirlemektedir. Bunun için de Video’ya bakarak ve Yardımcı Hakem’e danışarak belirleyecektir.
VYH K Ö Ş E = H a k e m, Oyuncunuzun topu belirlenmesi gereken K ö ş e’ye şutlamış olduğunu düşündüğünü ama emin olmadığını göstermektedir. Bunun için de Video’ya bakarak ve Yardımcı Hakem’e danışarak belirleyecektir.
K Ö Ş E /O F S A Y T = H a k e m’in aynı anda K ö ş e olayının yanında Oyuncunuzun O f s a y t’ta olduğunu fark eden H a k e m, O f s a y t’a öncelik tanıma gereğini duymuştur.
S o o o N = Maçın bitip bitmediğinin belirlenmesi gerekir.